Şair Sesli Kadın

Şimdi söyleyeceklerime ilk başta kızacaksın belki. Ama sonunda boynuma atlayacağına garanti veriyorum. İyi dinle beni şair sesli kadın.

Tanıştığımız ilk günleri hatırlıyorum. Açıkçası öyle bir şahanelik görememiştim. Kara kaşlı, esmer tenli, gayet standart, düz bir kadın demiştim. Çekiciliği yok ki bunun dedim içimden. Ancak sen zamanın tokadı ile beni serseme çevirdin. Meğersem bir şiirlik ömrüm varmış. Dudaklarından süzülen mısraların kulağıma ulaşması yeterleymiş. Sesinden dinlediğim her şiirde biraz daha tanrılaştın gözümde. Her dize seni biraz daha Tomris Uyar’a , Didem Madak’a, Nilgün Marmara’ya benzetiyordu. Ama sen hepsinden yüce bir ışık ile aydınlatıyordun gecemi. Gözlerimin önünde şair sesli bir kadın duruyordu. Ve her zerresi ile bana ait. Sen yeni bir edebiyat akımıydın…

Yorum bırakın